Zahraničný e-shop Gearbest dnešným dňom prináša úplne nový dizajn webu.
Jednoznačne najlepší
Zahraničný e-shop Gearbest je najväčším čínskym e-shopom na svete. Tento e-shop bol založený v roku 2007 v meste Shenzen. Vo svojej ponuke má viac ako 50 000 druhov tovaru, toto číslo sa naďalej zvyšuje. Priemerné mesačné zobrazenia stránky Gearbest dosahujú úroveň až 119 500 miliónov zobrazení.
Možno ste o tom nevedeli, ale tento e-shop z hľadiska čínskych spoločností patrí medzi TOP 50 značiek, ktoré pôsobia globálne na všetkých trhoch, kde sa nachádza na 22. priečke. Tento e-shop je plne dôveryhodný a nieje to e-shop, ktorý by vznikol zo dňa na deň.
Nízka cena produktov
Medzi hlavné dôvody nakupovania v tomto e-shope patrí nízka cena produktov. E-shop každý deň ponúka množstvo zliav na produkty, taktiež je mnoho produktov so zľavovými kupónmi lacnejších ako v bežnom predaji.
Široké spektrum produktov
V e-shope nechýbajú najnovšie produkty populárnych spoločností, pre nás aj menej známych čínskych spoločností. Taktiež pri produktoch nechýbajú recenzie a hodnotenia od samotných zákazníkov.
Servisné stredisko priamo v Európe
V tomto roku e-shop Gearbest otvoril prvé servisné stredisko v Európe, presnejšie v Španielsku. Nové servisné stredisko priamo v Európe má obrovskú výhodu, keďže produkty už nie je potrebné zasielať priamo do Číny, ale jednoducho do Španielska. Poštovné si hradí užívateľ do Španielska, opravený produkt Vám Gearbest zašle na vlastné náklady. Ideálne je produkty zasielať klasickou poštou s poistením. Približná cena smartfónu s poistením do Španielska sa pohybuje na úrovni 9€ slovenskou poštou. Síce táto cena je vyššia, ako keby ste produkt zasielali predajcovi na Slovensko, Gearbest ale ponúka ceny produktov v lepších cenách ako na Slovensku. V španielskom servisnom stredisku je tak balík do niekoľko dní a nemusí cestovať celé týždne do Číny. Viac info: https://www.xiaomiphone.sk/2018/06/parada-gearbest-otvara-servisne-stredisko-priamo-v-europe-v-spanielsku
V prípade nutnosti môžete kontaktovať aj našu technickú podporu
Reklamácia produktu v e-shope Gearbest sa vytvára v sekcii Tickets vo vašom účte Gearbestu, vtedy podpora Gearbestu začne problém riešiť ohľadom vašej objednávky. Ak máte s produktom problémy a neviete ako tovar presne reklamovať, môžete jednoducho aj nás kontaktovať na adrese admin@xiaomiphone.sk, alebo v online podpore.
Komunikujeme priamo s osobou v Gearbeste
S osobou v Gearbeste neustále komunikujeme a ak by vznikli prípadne problémy, môžete nás kontaktovať spôsobom uvedeným v bode vyššie.
Žiadne colné poplatky, alebo colné poplatky sú preplatené
Pri poštovnom typu EU Priority Line, alebo EU Express balík je doručovaný priamo k zákazníkovi bez zastavenia colnicou. Tento spôsob je tu už niekoľko mesiacov a funguje skvele. Balíky sú doručované približne za 21 dní od odoslania. Všetky druhy poštovného na Gearbeste pozerajte v nákupnom košíku, nie na stránke produktu, v nákupnom košíku sa Vám zobrazia všetky druhy poštovného.
Gearbest ponúka aj poštovné Europe Railway Priority Mail pri ktorom neplatíte ďalšie poplatky pri doručení. Toto poštovné je dostupné napr. u kolobežiek, alebo bicyklov a podobne.
Gearbest ďalej ponúka aj iné poštovné (ktoré by ste chceli vybrať z dôvodu že je lacnejšie), je to typ Registred Air Mail, do ktorého spadajú poštovné:
– Netherlands Registred
– Sweden Registred
– EU Registred
– Belgium Registred
Pri týchto poštovných ak by balík skončil na colnici, potrebné je platiť 20% DPH zo sumy objednávky, tieto poplatky Vám budú preplatené. Pre preplatenie je potrebné kontaktovať našu podporu a zaslať nám doklad o zaplatení colných poplatkov, číslo objednávky, e-mailovú adresu, pod ktorou ste registrovaný v e-shope. Preplatenie platí pre objednávky, ktoré sú vytvorené presmerovaním z našej webovej stránky do zahraničného e-shopu.
- Ak nakúpite tovar, kedy výsledná cena objednávky už aj s poštovným neprekračuje sumu 22€, vtedy neplatíte CLO ani DPH, v tom prípade môžete všetky druhy poštovného vyberať, aj tie zadarmo bez vyššie uvedených.
- Ďalšie informácie v našom článku: https://www.xiaomiphone.sk/2018/04/nas-tip-pri-tomto-postovnom-neplatite-dph-pri-inom-gearbest-vam-ho-preplati-ktore-postovne-treba-vybrat
E-shop Gearbest má produkty aj priamo v EU skladoch, keďže sa produkty nachádzajú v EU skladoch, colné poplatky neplatíte, keďže je produkt k Vám odoslaný z EU skladu.
S bodmi od Gearbestu produkty kúpite až o 30% lacnejšie
E-shop Gearbest si svojich verných zákazníkov váži a ponúka im možnosť ušetriť jedinečnými Gearbest bodmi. Zbieraním bodov dokážete ušetriť celkom slušnú čiastku. Už len registráciou na Gearbeste získate mnoho zľavových kupónov pre nových zákazníkov, kliknutím na odkaz nižšie.
[btnsx id=“51538″]
Body na Gearbeste je možné získať mnohými spôsobmi:
až 50 -250 bodov získate pridaním videa k produktu, v prepočte to môžu byť kredity v hodnote až do výšky 4.05€, uploadovaním len jedného videa k produktu, slušné však?
Navyše ak u produktu budete medzi prvými 5timi hodnotiacimi, získate až dvojnásobok bodov – toto je skvelé u produktov, ktoré sú napríklad nové zaradené do predaja, alebo u produktov ktoré nemajú žiadne hodnotenia
50 bodov získate registráciou na Gearbeste.
20 bodov získate pridaním fotky do vášho profilu.
20 bodov získate pridaním fotky k produktu.
10 bodov získate prihlásením sa do newslettera.
10 bodov získate recenziou produktu – komentáre k produktu, kladné / záporné stránky produtku.
5 bodov získate krátkym komentárom k produktu, či ste boli s objednávkou spokojní.
V prvom rade je nutná registrácia na e-shop Gearbest.
[btnsx id=“33281″]
V sekcií vašich objednávok: https://user.gearbest.com/my-orders.htm , ak je tovar odoslaný je položka na potvrdenie, že Vám tovar prišiel. Vedľa položky tovaru sú nasledujúce možnosti.
Tlačítkom Confirm Receipt potvrdzujete, kedy Vám tovar bol doručený. Následne po odkliknutí sa Vám kolonka zmení na Reviews, to znamená, že pridáte recenziu k produktu. Celý postup na adrese: https://www.xiaomiphone.sk/2018/03/e-shop-si-ceni-zakaznikov-ako-usetrit-az-30-s-bodmi-od-gearbestu
Odporúčame sa prihlásiť aj do našej e-mailovej databázy, kedy zľavové kupóny zasielame aj e-mailom. V budúcom mesiaci november prebiehajú najväčšie výpredaje tohto roku, výhodných zľavových kupónov bude obrovské množstvo. Do databázy sa prihlásite kliknutím na článok nižšie.
https://www.xiaomiphone.sk/2017/06/zlavove-kupony-pre-produkty-xiaomi-nasim-odberatelom-newslettera