Možno je to riskantný krok, ale v prípade Xiaomi možno ani nie.
Spoločnosť Xiaomi je jednou z priekopníkov online predaja smartfónov v Číne, ako aj v Indii. V oblasti offline predaja nie sú to veľmi povzbudzujúce čísla a tak spoločnosť pomaly chce začleniť do svojej marketingovej stratégie efektívny predaj prostredníctvom offline predajnej siete.
Spoločnosť Xiaomi v tomto roku začala budovať nové kamenné predajne v Číne, aj v Indii. Príjmy spoločnosti sa zlepšili, spoločnosť Xiaomi odhalila, že získala pôžičku vo výške 1 miliardu dolárov, aby jej pomohla vstúpiť na nové trhy mimo Číny a tiež vybudovať svoju offline predajnú sieť. Technologický gigant údajne získal finančné prostriedky prostredníctvom 18 bánk v celej Európe, v Indii, v Číne, v Hongkongu a na Taiwane. Nedávna dohoda podpísaná so spoločnosťou Nokia v oblasti podnikania je tiež krok smerujúci k rozšíreniu mimo Čínu.
Zdroj: https://www.gizmochina.com