Čínsky zákazník pán Zhang zažaloval spoločnosť Xiaomi, kvôli nedodržaniu termínu aktualizácie systému MIUI.
Pán Zhang ešte pred kúpou modelu Xiaomi Mi5S Plus si prečítal informácie o systéme MIUI, že systém prinesie plné funkcie NFC čipu pre funkciu používania ako čipovej karty v autobuse a táto aktualizácia mala podľa spoločnosti prísť na konci októbra.
Teraz, keď už je polovica novembra, aktualizácia s touto kompletne odomknutou funkciou NFC zatiaľ neprišla a zákazník z toho nadšený nie je. Zákazník na spoločnosť Xiaomi podal sťažnosť, požiadal o vrátenie peňazí a odškodné. Spoločnosť na jeho sťažnosť nereagovala. To ho rozčúlilo natoľko, že sa rozhodol na spoločnosť Xiaomi podať žalobu.
Svedčí v dôsledku zákona o ochrane spotrebiteľa, kedy je možné súdiť spoločnosť za nezodpovednosť k opatreniu, ktorá môže byť považovaná za neprimeranú spotrebiteľom. Kým prípad ešte nebol uzavretý, súd s najväčšou pravdepodobnosťou rozhodne v prospech žalobcu, pretože spoločnosť oficiálne vyhlásila na webových stránkach informácie ohľadom tejto NFC funkcie k tomuto produktu.
Zdroj: http://www.gizmochina.com